fredag 31 maj 2019

Födelsedagspresenter :)


Igår blev jag ett år äldre, 33 år :), och de här två fina böckerna fick jag av min käre bror. Är så glad för dem!  Jag önskade mig den första delen av Tintin eftersom jag hittade den andra delen på ett antikvariat för ett tag sen. Och dem är ju så bra att jag vill läsa dem flera gånger. :)

Och de samlade spök/skräck historierna av H.R. James är så otroligt fin! Längtar efter att läsa den. Kommer bli mysigt i höst.
Jag fick även lite pengar så det kommer säkert hitta hem lite fler böcker framöver. ;)

Båda böckerna finns att läsa om HÄR och HÄR

Önskar er en trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! Hoppas att du hade en bra dag :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :D Det var en jättefin dag, lugn och skön med lite pizza och en film, plus lite läsning. :)

      Radera

Tack för din kommentar! :)