torsdag 29 oktober 2020

Läskiga böcker...

 

För ett par dagar sedan så blev jag nyfiken på hur många läskiga böcker jag har i bokhyllorna. Så jag bestämde mig för att gå ett varv och titta. Jag satte på lite musik för att skapa den rätta "stämningen", gjorde lite varm choklad och började min runda. Och några hittade jag allt, både lästa och olästa. Jag börjar med dem som jag har läst och som jag verkligen kan rekommendera!



En liten vaggvisa kan väl aldrig vara fel? Hehe...

Här kommer några böcker som jag har hört ska vara lite läskiga och som jag gärna vill prova att läsa någon gång.


Vilken är den läskigaste bok ni har läst? :)

6 kommentarer:

  1. Läste nyligen Hemmet av Mats Strandberg och den var rätt så läskig. Tack för alla tips! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den läste jag förra året och den var en bladvändare! :) Hoppas du hittade några som verkar intressanta! Kalldrag och Evig natt är mina favoriter så dem kan jag rekommendera lite extra. ;)

      Radera
  2. My Best Friend´s Exorcism har jag läst, den var riktigt bra! :) Av de du har läst har jag också läst alla utom Där ute i mörkret. Tror jag började lyssna på den men är ju som sagt inte så bra på ljudböcker så blev aldrig klar. Måste ge den en till chans!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har hört så mycket gott om den så den ska bli spännande att läsa! Den väntar faktiskt på mig i bokhyllan. :) Där ute i mörkret blev glad överraskning för mig. Hoppas du ger den en chans till! ;) (Om det är svårt med ljudböcker så finns den fortfarande att köpa som fysiskt exemplar.)

      Radera

Tack för din kommentar! :)