lördag 11 januari 2020

Hej då!

Det har varit ett fantastiskt år med den här bloggen och jag har "träffat" så många fina och trevliga bokbloggare! Att det finns en sådan fin gemenskap mellan just bokbloggare var något jag inte alls visste om innan jag själv började blogga. Jag är verkligen tacksam för allt stöd och vänliga ord från er alla som har besökt mig här! Det gör mig varm inombords. 

Ändå så orkar jag inte fortsätta med bloggen då min energi om dagarna är lika stort som ett sandkorn ungefär. Jag måste fördela den jämt så att jag kan orka med dagarna och samtidigt vara glad. Men jag är så glad att jag provade på att bokblogga! Det var något som jag hade drömt om att testa i flera år faktiskt. Och jag har fått ut så mycket fint ur det.

Men jag kommer inte försvinna helt, även om jag inte kommer skriva här. För det första så kommer jag att fortsätta besöka alla härliga bokbloggar som jag har upptäckt (eller som har upptäckt mig) för genom era boktips har jag hittat många intressanta böcker.

Så nu när vi så småningom närmar oss en ny årstid och det blir ljusare kommer det för mig att bli väldigt tufft så det kommer krävas ännu mer vila. Men det är okej, det är inget nytt, jag vet hur jag fungerar och ser ändå fram emot ett nytt läsår. 

Så jag vill bara säga ett stort TACK till alla ni som har besökt mig! Det har varit en väldigt rolig och givande tid. Bloggen får ligga kvar ett tag till, kanske vill jag själv gå tillbaka och titta i den. Många kramar till er och jag hoppas ni får ett fint år, nu när vi själva skriver vår historia då ett nytt 20-tal har tagit sin början. Hej då!

9 kommentarer:

  1. Men så tråkigt att du inte ska blogga mer. Jag tycker verkligen om att gå in på din blogg och läsa dina inlägg. Men givetvis ska du prioritera ditt eget välbefinnande. Jag önskar dig allt gott och hoppas att du tittar in på min blogg någon gång emellanåt. Låt bloggen ligga kvar. Du kanske vill återkomma senare. En stor kram till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Robert! Jag kommer garanterat att fortsätta gå in på din blogg! Det är ju ändå roligt att läsa och prata om böcker. Och jag är så glad för alla de otroligt bra läsupplevelserna som jag har fått av dig under året. Stort TACK! :D Jag kommer fortsätta läsa allt du skriver. :) Ja bloggen får ligga kvar. Kram!

      Radera
  2. Men åh, så tråkigt! :( Jag kommer att sakna dig. Var rädd om dig, allt gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma! Men jag kommer fortfarande att titta in hos dig! :D

      Radera
    2. Du är mer än välkommen <3

      Radera
  3. Åh :( Det här gillar vi inte! Jag som fick så bra tips från dig. Men, hälsan kommer alltid först. Men fasen vad trist :( Du kommer vara saknad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, det värmer verkligen!! :D Jag kommer ju fortsätta titta att in till dig, så säg bara till om du vill ha några tips! Och säg bara till om du vill ha en mejladress, ifall du inte vill diskutera i kommentarerna. :)

      Radera
  4. Vad tråkigt! :( Det har varit så roligt att följa dig här på bloggen och du har gjort ett riktigt bra jobb med den! Förstår så klart att måendet måste komma först och jag hoppas du får må riktigt bra :) Kommer sakna din blogg! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för de snälla orden! <3 Det har ändå varit roligt med bloggen och jag är glad att jag har provat. :) Just nu känns det ändå positivt så jag tror att det kommer gå bra i slutändan. Men jag kommer fortsätta titta in hos dig! :D

      Radera

Tack för din kommentar! :)